Data Science Summer School @ Pisa, Italy – Sept. 2nd till 6th, 2019

The Data Science Summer School offers a broad multi-disciplinary perspective on the different pillars of data science, including

• data mining and big data analytics,
  • machine learning and AI,
  • network science and complex systems,
  • digital ethics,
  • computational social science and applied data science,

featuring 10 half-day tutorial lectures held by high-level international scholars.

The summer school is targeted at Master and Ph.D. students, post-doc and early-stage researchers, inter-disciplinary researchers from academia and industry.

Apply online at DSSS19 within the deadline of ** June 16, 2019 **

The Data Science Summer School 2019 is jointly organized by the Data Science Ph.D. in Pisa and the Data Science Ph.D. in Rome.

The Data Science Summer School 2019 is sponsored by